Wednesday, January 25, 2012

Level Seseorang

salam..

alhamdulillah..baru je saya nak 'luahkan rasa sedih' kat blog, Allah memberi kefahaman kpd saya mengenai perkara sedih itu..

apa yg saya nak luahkan tu mengenai anak usrah saya..mgkn ia nampak seperti perkara kecil, tapi mgkn sbb saya letak harapan kpd manusia, kecewa itu yg saya rasa..

benda tu psl saya beberapa kali mengajak anak usrah saya ke daurah (program keagamaan)..tapi utk ada 3 drpd 4 anak usrah saya sering je menolak ajakan itu..saya sungguh nak diorg dtg daurah supaya diorg jadi lbh faham n jadi lbh baik..tapi mgkn Allah blm nak memilih diorg, maka saya perlu redha..walaupun rasa tu sgt sedih ( sampai menangis -_-'), tapi mgkn itulah kenapa org kata dakwah tu bukan utk orang manja!! bkn utk org yg mudah patah smgt! rasulullah ujian dia lagi sgt jauh hebat drpd ujian kecil utk saya ni..walau apa pun, Allah tenangkan hati saya dgn hasil tulisan blog ini ..

alhamdulillah, terima kasih Allah..semoga Allah mudahkan saya dan anak2 usrah saya utk jadi hambaNya yg lbh bertaqwa..insyaAllah..amin..

No comments:

Post a Comment