Tuesday, January 3, 2012

Mama

salam..

alhamdulillah selesai sudah ke-hectic-an saya utk hari ini..tak tau berakhir mcm mana tapi alhamdulillah dipermudahkan..dan alhamdulillah result surgery saya PASS (itu saja yg saya harapkan)..alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah..

alhamdulillah juga kerana Allah permudahkan operation ke atas emak saya..vaginal hysterectomy disebabkan rahim 'turun bawah'..ni kali ke2 mak saya jalani operation..operation pertama sbb melahirkan saya..rasa sebak sbnrnya bila tgk mak saya 'takut' nak jalani operation..nampak pada air mukanya wpun dia tdk kata apa2..mgkn mcm tu juga lah bila dia nak melahirkan saya..selepas abis operation, mak saya masih 'ngantuk' kesan ubat bius, tgk muka mak saya sekali lagi rasa sebak..nampak dia rasa tak selesa..kerut2 dahi..tak dpt nak berckp kuakan suara..haih..saya tahan je air mata dr mengalir..

alhamdulillah..bila tulis kat blog ni, baru perasan byknya kebaikan yg Allah berikan kpd saya..tapi saya...lupa....blm kira nikmat2 yg lain.. =(

"Maka nikmat Tuhan kamu yang manakah yang kamu dustakan?" (ayat surah ar-Rahman)

No comments:

Post a Comment